پزشکان ما

دکتر نفیسه برادران رفیعی

دکتر نفیسه برادران رفیعی

دکتر نفیسه برادران رفیعی

دکتر نفیسه برادران رفیعی متخصص زنان و زایمان. فلوشیپ فوق تخصصی طب مادر و جنین (پریناتولوژی)


نوبت دهی اینترنتی


مشاوره جراحی رایگان

دکتر نفیسه برادران رفیعی

گالری عکس

نمونه کارها را مرور کنید ، کیفیت را مقایسه کنید و با اطمینان انتخاب کنید









مریم مصباح

بسیار پزشک خوب و با درایتی هستند من عمل ترکیدگی کیست تخمدان داشتم عالی بودند و خیلی دلسوز هستند


سمیرا دولابی

پزشک عالی و مهربان و بسیار باسواد و بادرایت کاش نوبت دهی هاشون راحت تر و امکانپذیر تر بود تا ما شهرستان هایی هام میتوانستیم از خدمات ایشان راحت تر و سریع تر استفاده کنیم باتشکر


zahra sadat hoseni

من زایمان طبیعی داشتم ولی بدلیل کوچک بودن لگنم به اجبار سزارین شدم خداروشکر خانم دکتر  بموقع رسیدند و من تونستم یک ز ایمان راحت داشته باشم و دوره نقاهتم که مشکل خورد ایشون خیلی باحوصله  وقت گذاشتند

سوالات متدوال و پرتکرار که می تواند به شما کمک کند

بعد از سزارین چه مراقبتهایی لازم است؟

بعد از سزارین مراقبت های ویژه ای نیاز است. شما یا در اتاق احیا نگهداری می شوید و یا این که در بخش مراقبتهای عمومی بستری خواهید شد. فشار خون، ضربان قلب، میزان تنفس، مقدار خونریزی و بخیه های شکم مرتبا چک می شود. اگر شما بخواهید به نوزادتان شیر دهید، پرستار به شما کمک می کند. انجام سزارین به این معنی نیست که شما نمی توانید به نوزاد شیر دهید. شما باید بتوانید به نحو صحیحی شیردهی را آغاز نمائید.

لازم است که مدتی در تخت برای استراحت بمانید، اولین بار که بخواهید از تخت بلند شوید، پرستار به شما کمک خواهد کرد. به زودی بعد از سزارین سوندی که در مثانه قرار گرفته خارج می شود. چند روز نخست، شکاف روی شکم، زخم است. بعد از خارج شدن شما از بیهوشی، پزشک داروهای ضد درد نسخه میکند. پد گرم کننده می تواند مفید باشد. برای کنترل درد راه های متفاوتی وجود دارد، در این مورد با پزشک متخصص زنان و زایمان خود صحبت نمائید.

سلام ببخشید تا چه ساعتی از روز پریود بشیم میتونیم اون روز رو اولین روز پریود حساب کنیم؟

بستگی به این دارد که به چه علتی نیاز به مشخص شدن روز اول پریود دارید.

عمل سزارین توسط دکتر نفیسه برادران رفیعی چگونه انجام می شود؟

نحوه انجام سزارین به این ترتیب است که در پوست دیواره شکم مادر شکافی ایجاد می شود. این شکاف بر روی پوست به صورت افقی یا به موازات خط رویش مو به صورت عمودی می باشد. به این ترتیب ماهیچه های شکم از هم جدا می شود. سپس شکاف دیگری بر دیواره رحم وارد می شود. شکاف بر دیواره رحم نیز می تواند افقی یا عمودی باشد.

رده بندی دارو ها در دوران بارداری چگونه است؟

رده بندی قدیمی بر اساس میزان خطر برای جنین به گروه های A، B، C، D، و X بوده است که گروه های A و B مجاز، گروه C در صورت نیاز بر اساس تشخیص پزشک، گروه X و D نباید استفاده شود که گروه X کاملا پرخطر و تراتوژن می باشد. این رده بندی اخیرا حذف شده و بر اساس داروهای مورد استفاده جداگانه طبقه بندی می شوند. البته باید توجه کرد که در مورد مصرف تمام دارو ها باید با پزشک که تحت نظر وی هستید مشورت کنید چرا که علاوه بر رده بندی دارویی تداخلات دارویی در باروری باید مورد توجه قرار گیرد.

 

رزرو نوبت

از بین 40 تخصص پزشکی، دکتر مورد نظرتان را انتخاب کنید و آنلاین نوبت بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

مقالات درمانی

مقالات زیبایی

تعرفه خدمات نوبت دهی

هزینه خدمات سایت بابت نوبت دهی آنلاین عادی 20.000 تومان و برای هر نوبت همراه با پایش مبلغ 30.000 تومان می باشد

Scroll To Top