پزشکان ما

دکتر نوید نوری زاده

دکتر نوید نوری زاده

دکتر نوید نوری زاده
دکتر نوید نوری زاده

دکتر نوید نوری زاده در سال 1391 با توجه به علاقه به رشته جراحی گوش بمدت یکسال در دانشگاه تهران فلوشیپ فوق تخصصی اتولوژی و نورواتولوژی ( جراحی گوش و قاعده جمجمه ) تحت آموزش زیر نظر اساتید نامی این رشته بوده و در شهریور 1392 فارغ التحصیل گردید. از آن زمان به بعد با تمرکز بر عملهای جراحی گوش در خدمت بیماران،دکتر نوید نوری زاده در بیمارستان امام رضا (ع) بودند که در این مدت بالغ بر دو هزار مورد جراحی عفونت گوش، حدود 200 مورد جراحی استاپدوتومی ( تعویض استخوانچه رکابی با پروتز )، بالغ بر حدود 100 عمل جراحی کاشت پروتز حلزون شنوایی و عملهای زیادی در بیماران مبتلا به تومورهای خوشخیم و بدخیم گوش انجام داده اند.


نوبت دهی اینترنتی


مشاوره جراحی رایگان

گالری عکس

نمونه کارها را مرور کنید ، کیفیت را مقایسه کنید و با اطمینان انتخاب کنید

"</a

"</a

"</a

"</a

"</a

"</a

نفیسه نجفی

سلام .جناب دکتر نوید نوری زاده بسیار بسیار خوش برخورد وخوش اخلاق واز نظر تخصص بهترین هستن مدتی پیش برای شنوایی مطب ایشون رفتم با برخورد عالی که داشتن و توضیحات کامل درمورد درمان وعمل جراحی که دادن چند روز پیش عمل جراحی انجام شده واز ایشون همینجا تشکر وقدر دانی میکنم که هوای بیماران رو همه جوره داره


زهرا سادات هاشمی

با سلام و خسته نباشید من پسرم عمل لوزه و گوش داشت خیلی سریع به داد پسرم رسیدند در صورتی که پزشک بیمارستان فارابی گفتند تا ۲بعد عمل نمیشه کوچک است و ایشان فردای آن روز عمل کردند الان پیر من ۴ستل است که خوب است از ایشان بسیار متشکرم


سمیرا امینی

من مشکل گوش داشتم که ۵ تا دکتر رفتم هیچی نفهمیدن ،ولی آقای دکتر با صبوری تو یه جلسه درمانم کردن

سوالات متدوال و پرتکرار که می تواند به شما کمک کند

درمان شیار روی زبان و علت ایجاد آن چیست؟

سلام وقت بخیر ابتدا آزمایش خون انجام شود وبعد به پزشک گوش و حلق و بینی مراجعه شود

علت ترشحات پشت حلق (خلط) و روش های درمان آن چیست؟

ترشح پشت حلق، احساس وجود ترشح در پشت بینی و گلو است که توسط غدد موجود در این مناطق ایجاد می شود. افراد مبتلا به ترشح پشت حلق معمولاً احساس می کنند که باید بیش از حد طبیعی گلو خود را پاک و یا سرفه کنند. خلط بیش از حد می تواند با بروز برخی علائم دیگری همراه باشد.

بسیاری از داروهای خانگی برای درمان ترشح پشت حلق وجود دارد، اگرچه گاهی اوقات بهتر است برای درمان مناسب تر به پزشک مراجعه کنید.

ترشح پشت حلق زمانی رخ می دهد که احساس تجمع خلط در پشت گلو باعث ناراحتی فرد می شود. بینی، گلو و سینوس ها همگی به طور مداوم خلط تولید می کنند. بلغم ماده ای غلیظ و لغزنده است که به خشک شدن مجاری تنفسی در طول روز کمک می کند.

چه موقع به پزشک(دکتر نوید نوری زاده) مراجعه کنیم؟ ترشح پشت حلق و موثرترین راهکار درمانی آن چیست؟

فرد مبتلا به خلط پشت حلق ناشی از عفونت باکتریایی ممکن است به آنتی بیوتیک نیاز داشته باشد. عفونت های ناشی از ویروس با آنتی بیوتیک درمان نمی شوند.

هر کسی که بوی بد خلط یا علائم همراه با تب قابل توجه را تجربه کند باید برای تشخیص صحیح به پزشک خود مراجعه کند. همچنین، افرادی که به مدت 10 روز یا بیشتر با علائم گفته شده مواجه شده اند.

پزشکان ممکن است آزمایشات دیگری را برای بررسی سایر علل مانند ریفلاکس اسید معده انجام دهند. همچنین ممکن است برای افرادی که از آلرژی مداوم رنج می برند، اسپری بینی استروئیدی تجویز کنند.

عمل بینی برای چه کسانی مناسب نیست؟
  • عمل زیبایی بینی برای این دسته افراد ممکن است مناسب نباشد یا نتیجه عمل را پرریسک کند:
  • کسانی که پوست خیلی ضخیم یا نازک دارند.
  • کسانی که سنشان برای انجام جراحی بینی مناسب نیست.
  • افرادی که به طور حرفه ای ورزش می کنند چرا که بعد از جراحی، بینی آنها مانند قبل نخواهد بود و نیاز به مراقبت بیشتری دارد.
  • کسانی که می خواهند بینی خود را شبیه به هنرپیشه یا فرد دیگری در بیاورند.
  • کسانی که انتظارات واقع بینانه ای از نتیجه عمل ندارند.
  • افرادی که وسواس فکری دارند یا از سلامت روحی روانی خوبی برخوردار نیستند​​.

 

رزرو نوبت

از بین 40 تخصص پزشکی، دکتر مورد نظرتان را انتخاب کنید و آنلاین نوبت بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

مقالات درمانی

مقالات زیبایی

تعرفه خدمات نوبت دهی

هزینه خدمات سایت بابت نوبت دهی آنلاین عادی 20.000 تومان و برای هر نوبت همراه با پایش مبلغ 30.000 تومان می باشد

Scroll To Top