پزشکان ما

دکتر پریسا ظریف نجفی

دکتر پریسا ظریف نجفی

دکتر پریسا ظریف نجفی

دکتر پریسا ظریف نجفی

متخصص زنان و زایمان در مشهد با 14 سال سابقه تخصصی پزشکی در حوزه زنان و زایمان به فعالیت پزشکی مشغول می باشند و خدمات درمانی به بانوان ارائه می نمایند. برخی از خدمات درمانی که توسط دکتر پریسا ظریف نجفی متخصص زنان در مشهد ارائه می شود دکتر پریسا ظریف نجفی شامل مشاوره قبل از ازدواج، مشاوره قبل از بارداری، مراقبت های دوران بارداری، سونوگرافی زنان و مامایی، انجام زایمان طبیعی و سزارین، درمان نازایی، درمان اختلالات قاعدگی، مراقبت های دوران یائسگی، درمان بیماری های عفونی و ادراری-تناسلی در زنان، چکاپ و غربالگری های زنان، انجام پاپ اسمیر، انجام انواع جراحی های زنان مانند لاپاراسکوپی، جراحی زیبایی زنان و غیره می باشد. دکتر پریسا ظریف نجفی اقدامات تشخیصی و جراحی های خود را در بیمارستان های سینا، آریا و بیمارستان 22 بهمن مشهد انجام می دهند.


نوبت دهی اینترنتی


مشاوره جراحی رایگان

دکتر پریسا ظریف نجفی
دکتر پریسا ظریف نجفی

سیما صبوری

سلام
خانم دکتر را کسی بهم معرفی کرده که میگن کارش عالی چندین بار تماس گرفتم برای نوبت دهی تلفنی بعد از دو هفته نوبت برام میگذارن اگه بشه حضورشون در مطب بیشتر باشه که مریضای بیشتری رو ویزیت کنن


دکتر پریسا ظریف نجفی

شبنم.ف

بسیار عالی و مهربون هستن و واقعا به حرفهای بیمار گوش میدن و راهنمایی میکنن من دوتا زایمان پیششون داشتم


دکتر پریسا ظریف نجفی

shivs.nagfi

بسیار عالی و مهربون هستن و واقعا به حرفهای بیمار گوش میدن و راهنمایی میکنن من دوتا زایمان پیششون داشتم

سوالات متدوال و پرتکرار که می تواند به شما کمک کند

چرا خانم‌ها باید با دکتر زنان در ارتباط باشند؟

برای اطمینان از سلامت و بهداشت زنان، مراجعه به پزشک زنان امری ضروری است. زنان در کنار تمامی مسئولیت‌هایی که در زندگی دارند از همان سنین پایین نوجوانی و بلوغ، قاعدگی را تجربه می‌کنند شاید دردها و بدخیمی‌های این دوران خاطر آن‌ها را مکدر کند. مراجعه حضوری به مطب ها بسیار دشوار است و چه خوب که امروز متخصص زنان انلاین در سایت های مختلف در حال فعالیت هستند.

متخصص زنان و زایمان چه کمکی به ما می‌کند ؟

متخصصین زنان و زایمان با شناسایی دردها به درمان بیماری‌ها و مشکلات زنان می‌پردازند و همچنین در صورت نیاز به انجام تست هایی از جمله پاپ اسمیر، سونوگرافی، STD و آزمون سینه و همچنین کنترل باروری را تجویز می‌کنند همچنین برای بررسی و تفسیر نتیجه این آزمایش ها می توانید با پزشک متخصص زنان انلاین مشورت کنید

جراحی زیبایی زنان چیست؟

دکتر پریسا ظریف نجفی ،جراحی زنان و زایمان یکی از شاخه‌های پزشکی است که علاوه بر اینکه به بیماری‌های مرتبط با دستگاه تولید مثل زنان و مراقبت مادران باردار و زایمان و حوالی آن می‌پردازد همچنین جراحی‌های زیبایی نیز از جمله مواردی است که می‌توانند، حتما می بایست پیش از انجام جراحی زیبایی از دکترزنان زایمان با ویزیت دکتر آنلاین، مشاوره آنلاین پزشکی بگیرید.

رزرو نوبت

از بین 40 تخصص پزشکی، دکتر مورد نظرتان را انتخاب کنید و آنلاین نوبت بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

مقالات درمانی

مقالات زیبایی

تعرفه خدمات نوبت دهی

هزینه خدمات سایت بابت نوبت دهی آنلاین عادی 20.000 تومان و برای هر نوبت همراه با پایش مبلغ 30.000 تومان می باشد

Scroll To Top