زیبایی, مقالات

انواع جراحی زیبایی صورت

انواع جراحی زیبایی صورت

وقتی با شخصی برخورد می کنید در نگاه اول برای تشخیص سن به چشم های او نگاه می کنید و اگر بخواهید ختگی و یا شادابی را در چهره کسی ببینید بازهم چشم ها ملاک هستند. در کل چشم و اطراف آن در زیبایی شما تاثیرگذار است به همین دلیل در این مطلب به بررسی عمل های زیبایی چشم و در کل عمل های زیبایی معروف می پردازیم پس با ما باشید:
جراحی های زیبایی صورت

انواع عمل جراحی زیبایی صورت

انواع عمل جراحی زیبایی صورت شامل جراحی زیبایی صورت یکی از رایج ترین راهکارهایی است که نقص های احتمالی بینی، چشم، فک و گوش و سایر اجزای صورت را رفع کرده و در افزایش اعتماد به نفس فرد تاثیر بسزایی دارد.

جراحی زیبایی چشم

جراحی پلک (بلفارو پلاستی )

1- کانتوپلاستی یا شکاف دادن گوشه داخلی چشم

2- پهن کردن پلک پایین

(در این عمل بافت نگهدارنده پلک پایین کشیده و محکم می شود و پلک پایین را به حداقل می رساند. این عمل حالت خمودی و خستگی چشم را از چهره می گیرد و فرد را هوشیارتر و جوانتر نشان می دهد.)

3- اپیکانتوپلاستی عمل گوشه خارجی پلک

(در این عمل رفع پف بالای پلک برای ایجاد توازن در صورت، انجام می گیرد البته این عمل ریسک بالایی داشته و تحت شرایط خاص انجام می گیرد.)

4- پتوز یا عمل افتادگی پلک

(در این عمل پف بالای چشم برداشته می شود. افتادگی پلک علل مختلفی دارد و درمان آن نیز با توجه به علل آن صورت می گیرد.)

جراحی بینی

یکی از رایج ترین عمل های زیبایی است که در میان نوجوانان محبوبیت زیادی دارد. این عمل نیز به گونه ای انجام می شود که شکل بینی با اجزای صورت متناسب باشد.

جراح بینی مشهد

 جراحی زیبایی گوش

عمل جراحی گوش یا اتوپلاستی به منظور تغییر اندازه و بهبود فرم لاله گوش انجام می شود که با این عمل برجستگی گوش ها برطرف شده و به سر نزدیک می شود.

 جراحی رفع غبغب

غبغب به لایه چربی زیر چانه می گویند که وجود این چربی بیشتر به دلایل اضافه وزن، شل شدن پوست و یا ویژگی های ژنتیکی است.

رفع غبغب با 5 روش انجام می گیرد که روش های تزریقی باعث تخریب سلولهای چربی می شوند و در روش لیزری باعث سفت شدن پوست و از افتادگی آن جلوگیری می کند و در روش لیپوماتیک چربی ها تخلیه می شوند.

زاویه دهی و زیبایی فک

جراحی زاویه دار کردن فک به دو صورت غیر جراحی و جراحی است.

زاویه دهی و زیبایی فک

روش غیر جراحی

یعنی به وسیله تزریق ژل، بوتاکس و چربی است که تزریق ژل و چربی باعث برجسته شدن فک و تزریق بوتاکس باعث کوچکتر شدن آن می شود.

روش جراحی

جراحی زاویه دار کردن فک به منظور کوچک کردن چانه و فک پایینی انجام می گیرد. کوچک کردن چانه به منظور داشتن نیم رخی زیباتر است.

قیمت انواع عمل زیبایی

قیمت عمل زیبایی را نمی توان به طور قطعی گفت. این عمل به یک سری عوامل بستگی دارد از جمله نوع عمل زیبایی و وضعیت بیمار و همچنین دستمزد جراح و تیم وی.

برای تعیین عمل زیبایی جراح در جلسه مشاوره وضعیت شما را بررسی و بهترین روش را به شما پیشنهاد می دهد و هزینه ها را نیز تعیین می کند.

چگونه عمل زیبایی را با هزینه ای کم انجام دهم؟

بیشتر بیماران دنبال هزینه ای کم برای عمل زیبایی خودشان هستند اما توجه کنید که هزینه را نباید در اولویت قرار بدهید البته پیشنهاد هم نمی کنیم که دنبال جراحی با هزینه نجومی باشید. دنبال یک جراح باسابقه و دارای عمل های موفیت آمیز باشید.


به بهانه هزینه کم خود را دست هر کسی نسپارید. یک عمل ناموفق ممکن است جان شما را به خطر بیاندازد یا شما مجبور شوید عمل ترمیمی انجام دهید یعنی دو بار هزینه.

رزرو نوبت

از بین 40 تخصص پزشکی، دکتر مورد نظرتان را انتخاب کنید و آنلاین نوبت بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

مقالات درمانی

مقالات زیبایی

تعرفه خدمات نوبت دهی

هزینه خدمات سایت بابت نوبت دهی آنلاین عادی 20.000 تومان و برای هر نوبت همراه با پایش مبلغ 30.000 تومان می باشد

سایدبار Scroll To Top